Hallo bezoeker,
Voor 2016 besloten niet mee te doen in Exloo dit jaar. Ik heb niet zoveel nieuw werk. Kippen (de renner vorig jaar) heb ik nog 2. Dit zou betekenen dat ik dus heel snel veel moet maken en dat zit er helaas niet in. Vandaar!
Op m´n gemak ben ik toch wel bezig van alles te maken, 2 "grote" vrouwen, stel kleinere figuren, bijv. enige hazen, een boeddha enz.
Dank voor je belangstelling.
Trijnie