maandag 12 augustus 2013

Woensdag 7 augustus in Ermelo, bij de schaapskudde, een schapenvacht gevild. Ik ben er erg tevreden over. Het vilten eindigde in de stromende regen (vanaf 14.00u begon het te regenen).
Hieronder een paar foto´s.




Het resultaat!